pondělí 5. prosince 2011

Sdružení startuje svůj blog

Mnoho již bylo zděšeného lidu, který narazil na stránku naší organizace na FB. Mnoho slz, ať už nevinných obětí, sentimentálních pokrytců, zoofilů, aktivistů nebo prostých primitivů, bylo již prolito.

Až teď ale z důvodů tísně a také primitivity nahlašujících uživatelů FB zakládáme tento blog, který jak doufáme, bude vedle naší stránky dalším naším útočištěm, odkud můžeme blít naše názory plné nenávisti vůči všemu, co na nás ze všech stran útočí.

Nikdy jsme nechtěli být zkomerčnělá "funstránka" pro všechny. Ani dnes tomu tak není, i když si to možná někteří myslí. Sdružení vzniklo asi před 3mi roky, z lidí, kteří se tehdy na stránce ( pamětníci zatlačí slzu ) "Kdo je pro aby ten ČURÁK dostal trest smrti připojte se !!!!!" postavili primitivní sentimentální většině, která se vyžívala v psaní krvavých příspěvků o tom, co by vlastnoručně provedli opilému Litevci, který shodil z mostu sousedovic psa, co mu povraždil všechny slepice. Napřed jsme tehdy zkoušeli odporovat argumentací, jenže primitivní mozky proti nim podnikali jen vulgární výboje. Proto jsme se uchýlili k cílené provokaci. Po několika měsících nekončící zábavy nám onu stránku smazali.

Parta úplně neznámých lidí, která se na této stránce sešla si najednou neměla kde hrát, pokecat spolu a pokochat se tím, že i někde jinde žijí inteligentní lidé. Se zalíbením v provokaci a černočerném humoru se založila stránka našeho Sdružení.

Od té doby proběhlo mnoho dalších střetů s primitivy, byla překročena mnohá tabu, Sdružení začaly okupovat obrovské masy lidí, unesli Aničku Janatkovou, bylo okomentováno spoustu událostí, a většinou úplně jinak než jinde, začali jsme vytvářet vlastní dílka ( Hitlerova dobrodružství etc. ), šokovali jsme mnohé.

Bohužel, s velkým množstvím obyvatelstva na Sdružení se ztratily staré vazby, byly převráceny některé hodnoty, a lidé vnímají stránku úplně jinak, než byla založena. Z vlastní stránky se nám tedy stává bojiště, které hojně navštěvují ti, proti kterým měla stránka sloužit. Podivný svět. S vlastními názory se tedy odebíráme sem, kde je možné je rozvinout v serióznějším duchu.

Děkujeme všem, kteří mají rádi to, co děláme, ale ještě více těm, co nás rádi nemají, protože ti nás baví ještě víc.

6 komentářů:

  1. Nevím, takovouhle stránku asi brzo smažou...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak. Btw líbí se mi, že propojení s g+ je anonymní, trochu jsem se bál, že by si mě pod tímhle nickem mohli dohledat haters z AMK :D

    OdpovědětVymazat
  3. každopádně krásně řečeno :)

    OdpovědětVymazat
  4. mám rád sdružení inteligentních lidí, kteří ví

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky před těmi 3 lety trolila na těch pejskařích, setkala jsem se i se Zlým Radkem Pavlíkem, ale netušila jsem, že zrovna my, ti trollové tam jsme dali vzniku Sdružení, škoda že jsem se mezi vás nevetřela víc, teď můžu jenom anonymně toužit, abych patřila víc mezi vás :D

    OdpovědětVymazat