čtvrtek 22. prosince 2011

Kim und Venca gestorben

Přišlo, co přijít muselo. Nebo to, s čím by se mělo logicky počítat. Když někdo hodně kouří, hodně pije a najednou je mu 75 let, není smrt nic zvláštního. Pokud ovšem ve vaší zemi nechcete odvést pozornost od zbytku společenského dění. Pak jen stačí udělat ze smrti člověka, kterého největším kladem bylo zůstat civilním a obyčejným, který udělal i spousty chyb, jako každý, národní strast.

Myslím, že sám Václav Havel byl člověkem, který si na tyto události určitě nepotrpěl. To je ale teď stejně jedno, je to fajn když Venca umřel. Vyrobíme si z něj symbol, kterej to bude držet všecko pohromadě...

Blbci jim to fakt žerou. Někteří z toho mají ale parádní estrádu.



Samozřejmě že jsem si z toho okamžitě začal dělat srandu. Původně jsem si myslel, že se mě to ani nedotkne... Serou mě hlavně ty 3 dny, během kterých bude zavřená moje oblíbená nonstopka. Jo, a taky někomu známýmu zrušili kino, který měl naplánovaný. A když zapnu televizi, internet, otevřu noviny... všude Venca. Takže se mě to nakonec dotklo.



Den před Vaškem umřel Kim. Poslední opravdový vůdce, když už nám letos zlynčovali i Muammara. A uznejte, udělat takovýhle brečící procesí, to je majstrštyk. A s ním zemřela celá legenda. A taky jeden z nejlepších dj's. Kim to měl působivější. Vede.

3 komentáře:

  1. Když se Kim doslechl, že umřela taková osobnost, jako je Véňa, nechtěl zůstat pozadu a honem rychle nechal sestrojit stroj času aby Vaška mohl předběhnout. A hádejte, podařilo se!

    OdpovědětVymazat
  2. Potká se Havel s Kim Čong-Ilem u nebeské brány.
    "Ty jsi byl dobrý člověk," říká svatý Petr Havlovi. "Dostaneš psací stroj a neomezenou zásobu papíru a budeš tvořit tak, jak jsi to rád činil v životě."
    "A já?" Ptá se Kim Čong-Il.
    "Ty jsi byl špatný člověk a máš na svědomí mnoho zlých skutků. Posaď se zde na tento mrak. A ty, Václave, mu vše budeš předčítat."

    OdpovědětVymazat
  3. jj, správně, Kim zemřel den po Vaškovi.

    OdpovědětVymazat